2 min.
GIS wycofał ze sprzedaży herbatę z Lidla. „Stanowi ryzyko dla zdrowia”

GIS wycofał ze sprzedaży herbatę z Lidla. "Stanowi ryzyko dla zdrowia" Istock.com
Najnowsze
28.02.2021
Wiecznie jesteś głodna? Sprawdź, jak łatwo sobie z tym poradzić
28.02.2021
Martwi cię słaba przemiana materii? Oto, co może być przyczyną
28.02.2021
Przepis na zakwas pszenny. Niezawodny i bardzo prosty!
27.02.2021
Warstwowy pudding chia. Doskonale wpływa zarówno na ciało jak i umysł
26.02.2021
Negatywnie wpływa na odporność, zaśluzowuje, zwiększa produkcję insuliny? Fakty i mity dotyczące nabiału
Jest ostrzeżenie Głównego Inspektoratu Sanitarnego ws. herbaty sprzedawanej w sieci sklepów Lidl. Herbata nie powinna być spożywana. Jeśli macie w domu produkt z wymienionej partii, możecie zwrócić go do sklepu.
Spis treści
Ostrzeżenie GIS: wycofanie Herbatki ziołowej Rumianek
Główny Inspektorat Sanitarny poinformował o wycofaniu ze sprzedaży partii produktu pn. „Lord Nelson, Herbatka ziołowa Rumianek o smaku karmelowym, 28 g”.
„Dobrowolne, zlecone przez Lidl badanie produktu „Lord Nelson, Herbatka ziołowa Rumianek o smaku karmelowym, 28 g” z datą minimalnej trwałości 11.2021, o numerze partii L6716/3/312 wykazało kontaminację produktu alkaloidami pirolizydynowymi. W związku z tym przygotowana została ocena ryzyka przez ekspertów z Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny zgodnie z którą spożycie produktu o podanym numerze partii może stanowić ryzyko dla zdrowia konsumentów.
Szczegóły dotyczące produktu:
Nazwa produktu: Lord Nelson, Herbatka ziołowa Rumianek o smaku karmelowym, 28 g
Numer partii: L6716/3/312
Data minimalnej trwałości: 11.2021
Wyprodukowano dla: Lidl sp. z o.o. sp. k., Jankowice, ul. Poznańska 48, 62-080 Tarnowo Podgórne”

Lord Nelson, Herbatka ziołowa Rumianek o smaku karmelowym, 28 g
Lidl już zareagował na komunikat GIS
Lidl zdecydował się dobrowolnie wycofać wskazaną partię herbat ze swoich sklepów. W marketach w województwach: wielkopolskim, pomorskim, lubuskim, dolnośląskim i opolskim, których problem dotyczył, pojawiły się również komunikaty dla klientów. Każdy, kto kupił wskazaną partię produktu, może zwrócić ją do sklepu bez konieczności okazywania paragonu.
Podoba Ci się ten artykuł?
Tak
Nie
Powiązane tematy:
Polecamy

10.01.2021
„Bardzo chciałabym, aby każda z nas posiadła podstawową umiejętność tworzenia ziołowych lekarstw” – mówi Ruta Kowalska, zielarka

30.12.2020
Zdrowsze grzechy żywieniowe. Jak wybrać najzdrowsze chipsy?

25.12.2020
Lara Gessler: Jeśli coś daje początek życiu, jest zalążkiem – to siłą rzeczy musi być wyposażone w bardzo wiele cudownych właściwości

24.12.2020